Over Liesbeth - Webrendement
Logo webrendement foto en webmarketing


Belachelijk veel klanten trekken met 
foto- en webmarketing!

liesbeth van asselt webrendement cropfoto

Over Liesbeth van Asselt
​Waarom ik doe wat ik doe?

Liesbeth van Asselt fotograaf Stapfoto


Als kind fotografeerde ik al met de camera van mijn vader. Een aantal jaren later had ik een eigen doka. Maar je weet hoe dat gaat, je leert een ECHT vak..... En dus werd ik organisatie adviseur en interimmanager. Trainde en coachte ik managementteams bij de ontwikkeling van hun bedrijf. Steeds werkend op het snijvlak van bedrijfskunde en marketing & (arbeidsmarkt)communicatie.

Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan. Na een aantal heftige gebeurtenissen in mijn privéleven pakte ik mijn oude liefde weer op en zo werd ik in 2004 fulltime fotograaf. En dan blijkt dat het leren van een ander vak toch nuttig is ;-). Alle lijntjes komen bij elkaar: ik specialiseerde me in bedrijfsfotografie
, steeds met die bedrijfskundige en marketingpet op.
Dat bleek echt een gat in de markt te zijn!

Ik kom heel veel zzp'ers en kleine ondernemers tegen die worstelen met de foto's voor hun website. Die geen fotograaf inhuren omdat ze niet weten dat er gespecialiseerde bedrijfsfotografen zijn. Of omdat ze denken dat die te duur zijn. Of omdat het gewoon niet praktisch is, omdat er heel veel projecten gefotografeerd moeten worden. Of.... nou ja, vul maar in. Die dan maar gratis foto's van het internet plukken, stockfoto's dus.... Terwijl van stockfoto's wetenschappelijk bewezen is dat ze klanten van je website wegjagen..... Gemiste kans dus!


Ik kom heel veel zzp'ers en kleine ondernemers tegen die worstelen met de foto's voor hun website. Die geen fotograaf inhuren omdat ze niet weten dat er gespecialiseerde bedrijfsfotografen zijn. Of omdat ze denken dat die te duur zijn. Of omdat het gewoon niet praktisch is, omdat er heel veel projecten gefotografeerd moeten worden. Of.... nou ja, vul maar in. Die dan maar gratis foto's van het internet plukken, stockfoto's dus.... Terwijl van stockfoto's bekend is dat ze klanten van je website wegjagen.....

Dat was voor mij de reden om in 2016 te starten met het geven van trainingen aan ondernemers. Trainingen waarin ondernemers leren hoe ze zelf foto's voor hun website kunnen maken. Foto's die voldoen aan alle marketingprincipes. Foto's die zelfs met de smartphone gemaakt kunnen worden. Omdat een foto gemaakt met een smartphone bewezen beter werkt dan een onpersoonlijke stockfoto......

Zowel bij mijn werkgevers, bij mijn klanten als bij mijzelf deed ik natuurlijk veel ervaring op met wat wel en niet werkt op websites en in de online marketing. Ik volgde vele studies op het gebied van (neuro)marketing en probeerde alles uit. ​

Brainstormde met vele deskundigen over webmarketing, ging naar heel veel congressen en seminars. Richtte zelf een mastermind groepje op over dit onderwerp. Al die kennis en ervaring stopte ik in de tainingen die je bij Webrendement kunt volgen. Je hoeft immers niet twee keer hetzelfde wiel uit te vinden.....

Wat ik in 2016 ook deed, was minder uren gaan werken. Tot die tijd werkte ik net zoals veel ondernemers zo'n 80 uur in de week. Door mijn marketing en mijn bedrijf anders in te richten bleek ik ook met veel minder uren de hypotheek te kunnen betalen. En..... kreeg ik tijd om iets te doen wat ik al heel lang wilde: we namen een asielhond in huis!

Dat vond ik zo jammer, dat ik in 2016 met Webrendement startte. Al die hardwerkende ondernemers verdienen het toch dat ze genoeg klanten en omzet uit hun website halen om een fijn leven te kunnen leiden?

Zowel bij mijn werkgevers, bij mijn klanten als bij mijzelf deed ik natuurlijk veel ervaring op met wat wel en niet werkt op websites en in de online marketing. En mijn gave is dat ik heel snel de vinger op de zere plek leg. Gelijk zie waar het mis gaat. En uit kan leggen hoe het beter kan. Dat ik ondernemers met mijn kennis en ervaring kan helpen een goedlopend bedrijf neer te zetten, geeft me zoveel voldoening...

Wat ik in 2016 ook deed, was minder uren gaan werken. Tot die tijd werkte ik net zoals veel ondernemers zo'n 80 uur in de week. Door mijn bedrijf anders in te richten bleek ik ook met veel minder uren de hypotheek te kunnen betalen. En..... kreeg ik tijd om iets te doen wat ik al heel lang wilde: we namen een asielhond in huis!
Raico, de door Liesbeth van Asselt opgevangen asielhond

Contact

Webrendement
Liesbeth van Asselt
Dellenparkweg 6
8161 AP Epe


06-13162430
info@webrendement.nl

Wil je geen tips over online marketing meer missen?
Meld je dan nu aan!

Facebook icoon
Facebook icoon
Linkedin icoon
Linkedin icoon

© 2016-2018 Webrendement